De Wetlands st Lucia Zuid Afrika - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu De Wetlands st Lucia Zuid Afrika - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

De Wetlands st Lucia Zuid Afrika

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

13 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag een iets rustigere dag. Eerst ontbeten in de Lodge en toen op ons gemak naar de wetlands gereden. Bij binnenkomst direkt weer neushoorns gezien (2 stuks). Een heel ander landschap dan de andere parken. Gelukkig ook een tar road. Onze wrakkige auto kan de dirt roads niet goed aan. Bij een uitkijkpunt hoog op het duin nog wat spuiten en staarten slaan van walvissen gezien. Ver weg, maar toch....

Veel was er niet te zien vanaf de hoofdweg. Wat buffels, koedoes en warthogs. Ook een paar vogels gezien die we moesten fotograferen.

Daarna gaan lunch/dineren bij een restaurant met uitzicht op flamingo’s. Getankt, wat boodschappen gedaan en terug naar de lodge. Morgen weer pakken en door richting Uhmlanga Rocks.

• 13 Augustus 2019 - 17:40

Sjaak En Rianne:

Mooi dat jullie zo genieten!

Tags: Wetlands