Hluluwe / Imfolozi - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Hluluwe / Imfolozi - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Hluluwe / Imfolozi

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

12 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag om 04.50 uur opgepikt door Jeff van Safari for Six. Normaal zit je met negen a tien mensen in een auto. Bij deze firma met maximaal zes. Zo heeft iedereen beter zicht en een betere kans om foto’s te maken. Bij de tour zitten een lunch en een braai inbegrepen.

Jeff pikt ons dus op en wij blijken de enige twee te zijn in de auto. Jeff vraagt of wij het goed vinden om in het noorden te beginnen en dan af te zakken naar het zuiden. Wij vinden het best. Dit blijkt een uitstekende keuze te zijn. Net na binnenkomst zien we een groep leeuwen spelen. Bij de groep is een flinke man aanwezig. Helaas liggen ze in een stuk waar brand is geweest, dus voor de foto niet zo mooi. De hele dag gezellig met Jeff op stap. Niet alleen voor groot wild, maar ook vogels, bomen en andere fotografisch mooie zaken trekken aan ons voorbij. Na een heerlkijke dag zijn we ‘s avonds nog heerlijke echte bobotie gaan eten in het stadje