Je hebt van die dagen - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Je hebt van die dagen - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Je hebt van die dagen

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

07 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Hazyview

Je hebt van die dagen dat alles tegenzit. Vandaag is zo’n dag.
Toen wij na onze autorit vanuit Johannesburg op onze eerste overnachting aankwamen en eerst gingen tanken viel ons op dat een band heel zacht was. Op laten pompen en door naar pungwe.
Toen we daar wegreden was de band nog hard, dus niet veel aandacht aan geschonken. Voorafgaand aan het rijden van de panorama route tanken en was de band weer zacht. Vandaag in kruger weer tanken en weer oppompen, toen was wel duidelijk dat de band lek was. Om te voorkomen dat we in het park de band moesten wisselen zijn we eerder het park uitgegaan en op zoek naar een banden specialist. Daar bleek er een grote doorn in de band te zitten. Daarnaast waren de profiel controleblokjes gelijk met het profiel. En ook bleek dat men de band al eerder repareerde. Dus van deze auto klopt niet veel. Een “dure” reparatie en een middag verknalt.

En toch is de vakantie super....
Vandaag wilde honden gezien, maar we kregen ze niet goed op de foto

• 08 Augustus 2019 - 07:26

Ria: