Van Swaziland naar St Lucia - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Van Swaziland naar St Lucia - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Van Swaziland naar St Lucia

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

08 Oktober 2017 | Swaziland, Ezulwini

De volgende dag waren we weer vroeg wakker. De auto gepakt en ontbeten met een nederlands stel. Zij zouden ook naar St Lucia komen. Op advies van de eigenaresse naar een markt gereden waar ze goede spullen als souvenir verkochten. Dat was wel te zien op de parkeerplaats, hele bussen stonden er. Leuke spullen gekocht (vinden wij).
Daarna via een rustige weg naar Zuid Afrika gereden. Onderweg een heerlijke lunch genoten in het ghost mountain resort. Daarna weer door naar St Lucia waar we rond 17:00 uur aankwamen. We werden door Albert ontvangen met een glaasje. Daarna ons programma voor de komende dagen doorgenomen. We hebben nog een safari geboekt in het HLUHLUWE-IMFOLOZI park. We worden op onze dag van vertrek om 04:50 uur opgepikt en rijden achter jeep aan naar het park. Morgen daarom maar “rustig aan” . In de middag de boottocht op lake St Lucia. In de ochtend kijken op het strand en geld pinnen.

• 08 Oktober 2017 - 19:35

Anouk:

Souvenirtjes voor thuis

• 08 Oktober 2017 - 20:11

Sjaak En Rianne:

Super dat jullie toch naar Hluhluwe park gaan en morgen rustig aan in St.Lucia! Baie geniet!!