Change of plans - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Hans en Gonnie

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

07 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Hazyview

Zoals we eerder schreven kwamen we gisteren Om 17:00uur aan bij Rinsington Inn in Hazyview. Na de nachtrust bleek het te regenen en was het mistig. Zoals de locals hier zeiden God’s Window is closed. De PaNoramaroute was geen optie. Omdat we nog 1 van de big five misten besloten we weer naar het park te gaan. Buitenom naar Orphen gereden en dan via het park weer naar beneden. Naast de gebruikelijke olifanten zagen we dit keer ook nog een leeuwin diep verscholen in het gras. Nog steeds geen neushoorn...
We hadden de hoop al opgegeven toen we op 100 meter voor de uitgang een neushoorn zagen grazen. Ver weg maar wel gezien. Vandaag naar Swasiland.

• 07 Oktober 2017 - 19:39

Marja:

Wat goed zeg.

• 08 Oktober 2017 - 10:29

Max:

Worden aardig wat foto's geschoten denk ik