De parken 3 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu De parken 3 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

De parken 3

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

06 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

De volgende dag waren we vroeg wakker. Naast het geluid van de vogels hoor je ........helemaal niets! Op weg voor een gamewalk. Die viel in het water omdat op de plaats waar we zouden beginnen 12 leeuwen aan het drinken waren.

Dan maar een drive. Soms kwamen we zo dicht bij de dieren dat mijn primelens niet handig was. Zelfs de gids (Isaac) moest er om lachen en maakte er een grap over.
Na de drive kregen we een brunch met heerlijk eten van Robbert. Daarna namen we de planning van morgen door. Het blijkt dat Gonnie en ik de enigen zijn de de gamewalk mee kunnen maken. De rest moet zo ver reizen dat ze dat niet gaan halen. In de avond gingen we op weg toen isaac te horen kreeg dat een luipaard was gespot. De auto gekeerd en op weg daar naar toe. Wat een prachtbeest lag daar op een heuvel te slapen. Geweldig! In de nacht hoorden we twee groepen leeuwen brullen. De ene groep ver weg en de andere heel dicht bij het kamp. Naast het brullen van de leeuwen hoorden we ook nog hyena’s lachen. Die liepen net buiten het kamp en 1 kleine was op het kamp.