De parken - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu De parken - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

De parken

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

05 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Twee reisdagen voor de boeg.

Van pretoria naar Dullstroom en van Dullstroom naar Pungwe Safari Camp.
Meer dan 600 km. Bij Dullstroom nog even een rusthuis voor roofvogels en uilen bezocht. Hier krijgen dieren die gewond zijn geraakt en niet meer in het wild kunnen leven rust.

Daarnaa een flinke lunch/diner genomen in de Dullstroom inn.
Na de lunch onze cottage opgezocht. Volgen Gonnie een idillisch plekje ( ik zou wat anders zeggen). Bij de cottage een hele mooie tuin waar we flink van de voorjaarszon genoten. In de nacht bleek het lastig slapen. Stortregens op ons golfplatendak en ook flinke onweersklappen.

In de ochtend om 08.30 uur vertrokken. Volgens TomTom zouden we rond 12.00 uur aankomen in hoedspruit. Nou dit kent waarschijnlijk de wegconditie niet, want door het wegdek vol met potholes kwamen we toch wat later aan. Uiteindelijk hebben we door het maken van foto’s en de niet zo’n duidelijke uitleg bij de poort de eerste gamedrive maar net gehaald. EN DIE HADDEN WE NIET WILLEN MISSEN (weten we nu

• 05 Oktober 2017 - 17:59

Karin & Ron:

Hoi Hans en Gonnie mooie verhalen hoor en blijf genieten.

• 05 Oktober 2017 - 18:53

Ina En Arjan Snoeij:

Idillisch....golfplaten ? In ieder geval genieten hoor ! En Gonnie nog van harte gefeliciteerd, beetje laat, maar niet minder gemeend

• 05 Oktober 2017 - 21:28

Ria:

Spannend allemaal, ik heb al foto's gezien. Blijf genieten!

• 05 Oktober 2017 - 22:11

Sjaak En Rianne: