Lucia mall - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Lucia mall - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Lucia mall

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

17 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Vandaag laatste hele dag in Umhlanga Rocks. Gisteren zijn we het stadje in geweest. Boodschappen gedaan voor de lunch en voor de reis. Bij een bakkerij / koffietent koffie gedronken met een scone ( dat kost hier geen drol ). Daarna even naar het strand en later in de middag naar Lucia Mall. Dit was niet ons ding, dus we waren snel weer weg.

Omdat we voor de lunch boodschappen hadden gedaan, maar ook de heerlijke scones hadden gegeten, hadden we nog boodschappen over. We besloten op het strand te genieten van de zonsondergang en te picknicken. Mooie luchten achter ons en de oceaan voor ons. Heerlijk eten en drinken.

Toen de zon onder was wel fris. Dus terug naar de lodge om verder te borrelen.

Na morgen weer uit de lucht. We gaan verder reizen. Vandaag toch naar Durban.