Helaas gister afscheid genomen - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Helaas gister afscheid genomen - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Helaas gister afscheid genomen

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

06 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Hazyview

Gisteren nog een laatste ochtend drive meegemaakt. Een laatste heerlijke brunch klaargemaakt door Robbert. En toen was het tijd om afscheid te nemen. Ik kreeg een mooie cap van Michel en na handen schudden en zoenen konden we de vreselijk lieve mensen van het Pungwe Bush Camp verlaten. Meer dan een uur hobbelen over de gravelwegen voordat we via de gewone weg op weg konden naar Hazyview. Weer een warm welkom en na de plichtplegingen gingen we op weg naar onze “kamer”. En wat voor een kamer. Groter dan onze woonkamer. Vanuit bed uitzicht op de tuin en de bergen. De douche is ook ontzettend groot en mooi.

Na een heerlijk diner lagen we wat (te) vroeg in bed. Nu net wakker en gaan we ons klaarmaken voor God’s Window.