Na regen (en storm) komt zonneschijn - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Na regen (en storm) komt zonneschijn - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Na regen (en storm) komt zonneschijn

Door: Hans en Gonnie

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

12 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Vandaag is het weer gelukkig beter dan gisteren. In de ochtend nog bewolkt maar in de middag scheen de zon uitbundig. In de ochtend over het strand en de boullevard van umhlanga gelopen en bij woolworth inkopen gedaan voor onze lunch. In de middag ff wat zon gepikt aan het zwembad en we dachten nog een strandwandeling te maken, maar door de storm ligt het strand bezaait met plastic troep. Van luiers tot aan een complete benzinetank van een auto. Loopt niet zo prettig. Dus op een bankje gaan zitten met zicht op zee en hopen op een walvis die langs komt. We hadden gehoord dat ze 20 km verder wel gezien waren, maar wij hebben ze helaas niet gezien.
In de ovond weer uit eten, maar vooraf nog wat sierraden gekocht.
Bij het eten een fonkeleijn genomen op de verjaardag van Loes. Na het eten kregen wij van Blessing, onze serveerster, nog een verassing aangeboden❤️. Wat een lief mens.
Morgen weer een hele lange rit voor de boeg naar Mont-aux-source in de Drakensbergen.