St Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu St Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

St Lucia

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

10 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag een “rustige” ochtend. Hier in St Lucia geld uit de muur gehaald. Naar crocodile bridge gereden en een lekkere lunch genomen. Daarna de auto zijn vitamientjes gegeven voor de volgende reis en wat boodschappen gehaald bij de SPAR.
Terug naar de lodge en onze schuld voor de gamedrive aan Albert en Ciska voldaan. Daarna vast afscheid van hen genomen. Op naar de rondvaart. In totaal zagen we een kleine 30 nijlpaarden en 1 croc. Bij terugkomst gegeten met Eddie en Susan ( Uit Pungwe Safari Camp) die ook in St Lucia waren. Was vreselijk gezellig.
In de stortregen terug naar huis gereden. We hadden daarbij een drie dubbele handicap. Uitkijken voor hippo’s, donkere straten, en een auto die niet ontwasemde.
Door de regen de auto niet in kunnen pakken. Dus morgen 10 minuten eerder opstaan dan de geplande 4:15 uur.