Swaziland - Reisverslag uit Masibekela, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Swaziland - Reisverslag uit Masibekela, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Swaziland

Door: Gonnie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

08 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Masibekela

Vandaag in zeer dichte mist naar Swaziland gereden. Dankzij het routeboek op de plaats van bestemming gekomen. Tomtom kende het hotel pas toen we in de buurt waren. Na het inchecken wees de (Belgische) eigenaresse ons op een traditionele dans in een cultural village. Hoewel we een lange en ( vanwege de zeer dichte mist) vermoeiende reis zijn we toch maar gegaan. We kregen er geen spijt van. Mooie zang en dans en dat samen met african drums. Daarna een konden we een kijkje nemen in het oude dorp met Rondavels. Door de dreigende luchten zijn we eerder weggegaan. Dat bleek een goede zet. In de stromende regen kwamen we aan bij het hotel. Door de lastike dirt road daar naar toe besloten om maar te dineren in hotel. Goed gegeten. Daarna weer vroeg gaan slapen.