aangekomen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: hans

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

30 September 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na een lange reis gisteren aangekomen. In een lange rij door immigration heen, waarna we opgewacht werden door onze chauffeur. Die bracht ons naar ons hotel net buiten hrt vliegveld. Meet snd greet in hotel gehad waar we alle vouchrrs en sndere bescheiden ontvingen. Nu ontbijt en dan terug naar vliegveld voor ophalen van de auto.

Auto opgehaald. Kregen een gratis upgrade. Nu een dikke (snelle) Honda. Alle bagage kan met gemak in achterbak.

Vandaag pretoria bezocht. Union building met grote beeld van Nelson Mandela. Daarna het standbeeld van kruger bezocht op church sq. Eerst een straat ingereden waar iedereen je wil “helpen” met parkeren en poetsen. Daarom een straatje verder gereden. Geen centje pijn. Bomen in bloei... zo mooi voor ons is het warm, maar in het straatbeeld zie je toch nog truien en jassen.

Vanavond biefstuk met frites op. Heerlijk! Sonja zal niet blij zijn, maar ja.

• 30 September 2017 - 07:10

Sjaak En Rianne:

Yes, jullie avontuur kan beginnen. Veilige reis naar Pretoria en succes met links rijden! Geniet in Pretoria.

• 30 September 2017 - 08:39

Carola En Max:

Veel plezier daar en we zien jullie foto's wel voorbijkomen. Grtjs

• 30 September 2017 - 19:55

Marja:

Genieten. Niet aan sonja denken.

• 03 Oktober 2017 - 08:42

Rob Sluiter:

Hoi Hans geniet van een mooie reis. Dat van het parkeren zal je wel vaker tegenkomen. Geen probleem geef hem een paar cent en hij past op je auto, heel gebruikelijk in zuid Afrika. Veel plezier en je weet het hè, you run you die.

• 03 Oktober 2017 - 11:18

Ria:

Gonnie, van harte gefeliciteerd

• 03 Oktober 2017 - 17:49

Sjaak En Rianne:

Lang zal Gonnie leven: hieper de piep HOERA! Ik wens jullie nog een heerlijke dag in een schitterende omgeving (volgens mij omgeving Krugerpark).

• 03 Oktober 2017 - 19:25

Carola & Max: