Bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gonnie & Hans Bie - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Hans en Gonnie

Blijf op de hoogte en volg Gonnie & Hans

24 September 2017 | Nederland, Amsterdam

Alles klaar voor onze reis. Gonnie moet nog teee dagen werken. Donderdag gaat Cato uit logeren en wij hebben afgesproken om op vrijdag om 05:30 uur de auto voor te rijden bij Rob die ons wegbrengt. Hopen dat er niet teveel mist is.

We vertrekken om 10:35 uur met KL591 naar Johannesburg, waar we om 21:25 uur hopen aan te komen.

Eerst een ontmoeting met de lokale vertegenwoordiger van de reisorganisatie, daarna slapen en de volgende dag de auto ophalen.

• 24 September 2017 - 14:44

Ina En Arjan Snoeij:

Vanuit een warm Florida wnsen we jullie een goede reis en op naar the big 5 !

• 24 September 2017 - 14:46

Sjaak En Rianne:

Super leuk dat we jullie kunnen volgen. Zo reizen we toch 'n beetje door het prachtige Zuid-Afrika. Veel suuces met de laatste voorbereidingen!